czwartek, 16 stycznia 2014

Jedwab do ciała BingoSpa

               .....::::: BINGO SPA :::::.....

 

         Jedwab do ciała BingoSpa.



Witam chciała bym Wam przedstawić jeden z produktów od Firmy BingoSpa ,które miałam przyjemność
przetestować.Jest nim Jedwab do ciała.


O produkcie: 
Lekki, szybko wchłaniający się jedwab do ciała BingoSpa, dzięki wyjątkowym właściwościom protein jedwabiu, poprawia kondycję skóry, zapewnia jej piękny i atrakcyjny wygląd oraz na długo pozostawia ją subtelnie pachnącą.
Proteiny jedwabiu pomagają zachować wilgoć na powierzchni skóry wywołując efekt przyjemnego i długotrwałego uczucia świeżości oraz gładkość. Jak każdy emolient, zhydrolizowana proteiny jedwabna sprawiają, że skóra staje się przyjemna w dotyku i jedwabiście gładka. Dają efekt lekkiego liftingu.

Proteiny jedwabiu przenikają do wewnętrznych warstw skóry, zwiększając i jednocześnie utrwalając, efekt głębokiego nawilżenia ( głęboki efekt kondycjonujący) oraz hamują utratę wody transepidermalnej.
Jedwab do ciała BingoSpa doskonale się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Pozostawia skórę jedwabiście gładką, odprężoną i przyjemnie pachnącą, zwiększa uczucie pewności siebie i świadomości swojego ciała.

Pojemność 300ml
Cena : 14,00 zł Brutto

Skład:

 Sposób użycia i wkazówki:



Moja opinia:
Produkt ma dość gęsta konsystencję. Zapach bardzo przyjemny ,taki troszkę waniliowy ;)
Zapach na ciele utrzymuje się nawet długo, jak sprawdziłam na swojej skórze.
Pozostawia skórę również dobrze nawilżoną , ale niestety nie na długo.
Zakrętka jest wykonana z miękkiego aluminium (tak mi się wydaje ;P).
Co widać bo niestety podczas transportu naszą extra pocztą polską została uszkodzona.
Butelka jest wykonana z plastiku.
I tu wielki minus dla produktu,brak jakiegokolwiek dozownika,przez co ciężko jest produkt
"wycisnąć" z buteleczki
Skład produktu też wydaje mi się OK.
Cena wydaje mi się ,że nie jest duża.
Bo oprócz tego jednego minusa ma więcej plusów ;)
Produkty tej firmy cenią się dobrą opinią.



Jeśli ktoś jest zainteresowany Jedwabiem to odsyłam Was na stronę z produktem http://www.bingosklep.com/jedwab-ciala-bingospa-p-222.html

 

STR.WWW : http://bingospa.pl/

FanPage :  https://www.facebook.com/pages/BingoSpa-Polska/453101484735693?ref=ts&fref=ts

Pozdrawiam!

2 komentarze:

  1. Mam i jest G E N I A L N Y ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. hej;-) bardzo lubię takie posty.
    co powiesz na wzajemną obserwację? :)
    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń